FANDOM

Bir ittifağı oluşturma

  • Her oyuncu, otomatikman ilk lideri olarak bir ittifak oluşturabilir.

  • Yeni bir ittifak, 5 üye kabul edebilir.

  • Daha fazla üye kabul etmek için, 5 yeni kadro açan bir ittifak idaresi seviyesi araştırılmalıdır. Her ittifağından ayrılan veya çıkarılan oyuncu, sadece bir kez aynı ittifağa geri dönebilir.

İttifak Binası

  • Tüm üyeler 3 gruba bölünür - Liderin kanadı, ittifak idarecilerinin kanadı ve olağan üyeler.

  • Tüm üyeler, tribünde mesajlaşabilir. Sadece liderler ve ittifak idarecileri ittifak bildirileri yollayabilir. Liderin veya ittifak idarecilerinden birinin kanadında her görev en az 168 saat aktiftir, eğer terfi ettirildiğiniz son süre 168 saatten daha az ise ittifaktaki pozisyonunuzu değiştiremezsiniz.

  • Her ittifak, tüm üyeleri etkileyen araştırmaları keşfetmeyi ve savaş ilan etmeyi sağlayan bir ittifak hazinesine sahiptir.

    • İttifak araştırmaları ve binalar, bir sıra içinde sıralanır.

    • Bir bina veya bir araştırmanın gelişimi, eğer tamamlanmasına 48 saatten daha az bir süre kalmışsa elmaslarla anında bitirilebilir.

    • Hemen araştırmanın fiyatı 1 saatlik 60 elmastır (saat başına 3 elmas x 20 katsayı).

    • Hemen inşa etme için fiyat bir saatlik 10 elmastır (saat başına 1 elmas x 10 katsayı).

  • Müttefikler, ittifak hazinesine kaynak yatırabilir. Bir kez yatırılmış kaynak, oyuncu tarafından geri alınamaz ve o ittifakta kalır.

  • Müttefikler lider, lider vekili veya maliye subayı tarafından belirlenen vergiler öderler. İttifak vergileri, üyenin saat başına dört kaynak üretiminin %0 ile %30 arası kadar olabilir.

  • Tüm üyeler, ittifak hazinesine diğer üyelerin ne kadar kaynak bağışladıklarını görebilirler.

  • Aynı ittifağın üyeleri birbirlerine saldıramazlar.

  • Bir oyuncu, aynı ittifağa sadece iki kez katılabilir.