FANDOM

Aristokratlar, imparatorluğun soyluları arasından savaşta veya toplumda şöhret kazanmış yüce insanlardır. Onlar, sadece oyuncu onayladığında İmperialı mahkemeye gidebilir. Aristokratlar için mahkemede 8 yer vardır. Oyuncu, sarayının gelişiminin düşük bir aşamasında olduğunda, kaç aristokratı ekleyebileceği ile ilgili olarak bir sınırlama vardır. Bir seviye atlamak, bir yeni aristokrat eklemeye olanak verir. Aristokratlar, yeni kontenjan açmak için serbest bırakılabilir. Oyuncu, sarayının seviyesi ne olursa olsun tüm kabul edilmiş aristokratları İmperialı mahkemeden ihraç edebilir ve bu nedenle yeni üyelere yer açabilir. Eğer oyuncu önerilen aristokratı 1 saat içinde kabul etmemişse, bu aristokrat aile ağacı penceresinden kaybolur.

Aristokratlar, İmperialı ailenin üyeleriyle evlenebilirler. Bir aristokrat imparatorluğun aile ağacının bir üyesiyle evlendiğinde, ailenin bir parçası olur ve tahtın halefi seçilebilir. İmperialı mahkeme listesindeki aristokratlar, imparatorun halefi olamaz.

İmparatorluğun ortak yerlileri, aristokrat olma şansına sahiptir. Sistem, İmperialı mahkemeye eklenebilecek olan erkekleri ve bayanları önerir. Net puanın 2x menzili içerisinde olan bir oyuncuya karşı kazanılmış her savaştan sonra, sistemin bir asilzade oluşturması için %25’lik bir şans vardır. Net puanın 2x menzili dışında olan bir oyuncuya karşı kazanılmış her savaştan sonra, sistemin bir asilzade oluşturması için %3’lük bir şans vardır. Her 12 saatte sistemin bir asilzade(erkek veya bayan) oluşturması için %25’lik bir şans vardır.