FANDOM

Her oyuncu, bankadan faiz karşılığında borç alabilir. Tüm borçlar, her dakikanın eşit miktarına bölünerek bir saatlik zaman diliminde ödenir. Ayrıca borcun erken ödemesi için de bir seçenek vardır. Bu durumda ödenecek miktar için hiçbir ceza faizi uygulanmaz. Bir borç ödendiğinde, yeni bir borç anında çekilebilir. Bankanın ilk 3 seviyesinin araştırılmasından sonra aşağıdaki banka borçları erişilebilir olur:

  • 12 saatlik imparatorluk üretimi

  • 24 saatlik imparatorluk üretimi

  • 48 saatlik imparatorluk üretimi

Her kullanıcı, banka seviye beşe ulaştıktan sonra bankada depozito opsiyonuna sahiptir. Bu sayede yatırılan miktar, sahibinin faiz payından düşecek. En küçük yatırılabilecek miktar 100 altın ve en yüksek yatırılabilecek miktar 50 000 000 altındır. Altın, 8 veya 24 saat için yatırılabilir. Hesap, Seyahat modundayken, bu süre dondurulup Seyahat modundan çıkılınca tekrar hesaplanmaya başlar. Kullanıcılar, valiye ait bankacı becerisinden faiz bonusu elde edebilirler. Bu bonusun miktarı, becerinin aşamasına bağlıdır. 10 depozitoya kadar olanak verilir. Tüm depozitoların miktarı, 50 000 000 altından yüksek olmamalıdır. Faiz, depozitonun vade tarihinden sonra hesaplanır ve elde edilir. Yatırılan altın, düşman saldırılarının yağmalarına maruz kalabilir.

Bonus sadece faiz miktarını değil, depozitonun tüm miktarını da etkiler (depozito miktarı + faiz).