FANDOM

Mimari seviyesi 25. seviyeye ulaşmış olan tüm oyuncular tarafından inşa edilebilen yedi özel binadır.

Tüm diyarda bu binaların sadece en yüksek seviyeleri göz önünde bulundurulan harikalardır ve global haritada kendi imparatorluklarının yanında görünür.

Her harika, aşağıda gösterildiği gibi sahibine ve onun tüm müttefiklerine özel bir bonus bağışlar:

  • Mistik Obelisk: Günlük 5 mutluluk bonusu
  • Ateşli Zirve: mutluluk limitine 5 puan
  • Gök Kulesi - Araştırma süresine -%10
  • Güneş Piramitleri: inşa süresine -%10 bonus
  • Şafak Sarayı: çiftliğin etkisine %10 bonus
  • General ordunun eğitim süresine %10 bonus
  • Müthiş Atlı ordunun ilerleme süresine %10 bonus

Bir oyuncu birden fazla binayı geliştirip seviyelerini yükseltebilir ancak sadece bir harikayı kontrol edebilir; bu demek ki eğer bir özel binadan fazla özel binaların en yüksek seviyesine ulaşırsa onlardan hangisinin harika olup kendisine ve ittifak arkadaşlarına bonus vereceğini seçmelidir.

Harikalar yok edilebilir değildir. Harikayı, bir başka oyuncu sizinkinden daha yüksek bir seviye inşa ettiğinde kaybedersiniz.

Bir harikayı kaybettiğiniz geliştirdiğiniz seviyelerini kaybedeceğiniz anlamına gelmez. Aynı binanın daha yüksek seviyesini geliştirene kadar harika üzerine kontrolünüz olmayacak bir de siz ve ittifak arkadaşlarınız bonusları almayacaksınız.

Her binanın temel fiyatı 8 000 000 altın eşdeğeridir. Kaynak tipi olan fiyat her seviye değişiyor şöyle ki 1. seviye altın, 2. seviye odun, 3. seviye demir, 4. seviye taş, 5. seviye altın v.s.

Özel binanın fiyatı, oyuncunun mimarisi tarafından düşürülür.

Sonraki seviyenin altın eşdeğeri %10 daha yüksektir. Mimari geliştirerek azalan fiyatı değil temel fiyatı göz önünde bulundurulur.

Özel binalar anlık inşa edilir ve seviyelerinde sınırlama yoktur.