FANDOM

Boştaki köylüler, ilgili birimin eğitimi için gereken yeterli kaynak miktarı var olduğunda barakalarda eğitilir.

Barakalar, başlangıçta 50 askerlik bir kapasiteye sahiptir ve her seviye bu sayıyı 50 arttırır.

Premium üyeliğin aktivasyonu, barakaların kapasitesini %20 arttırır.

Aynı zamanda eğitime alınan aynı tür birimler, eş zamanlı bir şekilde eğitilebilir.

Eğer barakaların kadrolarını tüketirseniz, daha fazla eğitim için askeri yetenekler seviyesi tarafından imkan verilir ve bir dizi grubu daha eğitime alabilirsin. Sıradaki gruplar bir diğerinden sonra eğitilir. Eğer yeterli kaynak ve nüfusu elden çıkarırsan, bir kerede kalan eğitim gruplarını ücretsiz eğitime alabilirsin. Fakat onların bir sıraya dizileceğini unutma!

“Barakaların Sınıfını Atlatmak” adlı menüsünden hafif birimleri ve ağır birimleri, seçkin birimlere nüfusa gerek olmadan ve iki birim sınıfının toplam fiyatları arasındaki farkı ödeyerek sınıf atlatabilirsin. İlgili sınıfın geliştirilmesi için gerekli askeri araştırmaların mevcut olması şart. Eğitim, daha yüksek sınıfın etiğim süresine kadar sürer. Kuşatma silahları ve Süvari Okçuları bu şekilde geliştirilemez.

Eğitimden sonra ordu birlikleri 36 saat hareketsiz kalır. Bu süre zarfında onları ne zaman isterseniz harekete geçirebilirsin. Bir saatlik süre zarfı dolduktan sonra, onlar otomatikman harekete geçecektir.

Hareketsiz hale getirilen askerler savaşmaz, fakat yok da edilemez. Ayrıca düşman casusları tarafından görünemezler.