FANDOM

Vali, bir eyaleti, bir koloniyi veya bir ticaret karakolunu kontrol etmek için yetkilendirilmiş bir yüce insandır. Her yüce insan, vali olarak sadece bir eyalete, koloniye veya ticaret karakoluna atanabilir, yüce insan reşitliğe ulaştığında böyle bir görev alabilir. Ana eyaletin varsayılan olarak valisi olan imparator, diğer eyaletlere, kolonilere veya ticaret karakollarına böyle bir görev için atanamaz. Vali, saldıran veya savunan general olarak yetkilendirilebilir. Bir yüce insan, aynı eyalette veya kolonide aynı anda general ve vali olabilir. Buna karşılık, bir yerde vali ve diğer bir yerde general olabilir. Fakat asla iki yerin valisi olamaz. Valinin deneyimi, görev üzerindeki atamayla toplanmaya başlar. Valiler puanları yönetim süreleri için toplar, 3 dakika için bir deneyim puanı kazanılır. Bir valinin ulaşabileceği en yüksek deneyim 20’dir. İmparator bu limit için bir bonusa sahiptir - 30 deneyim puanına kadar kazanabilir.

Not: Valinin deneyimi sadece yüce insan görevdeyken kazanılır. Eğer oyuncu onu pozisyona atamadıysa veya yüce insan bu sürede savaşlara katılmadıysa, herhangi bir deneyim kazanılmaz.