FANDOM

Vergiler

Sadece çalışan nüfus vergi verir. Vergi geliri her zaman vergi oranı değiştiğinde tekrar hesaplanır, bu yüzden altın geliri ve etkisi(pozitif veya negatif) mutlulukta derhal hesaba katılır. Bu, eğer saat 2’de düşük vergi oranına sahipseniz ve onu saat 3’te değiştirip yükselttiyseniz, saat 2 ve 3 arasında altın geliriniz ve mutluluk kaybınız düşük vergi oranına, saat 3’ten sonra yüksek vergi oranına karşılık verecek. Altın geliri ve mutluluk kayıpları her dakika hesaplanır. Altının eşit miktarı, güncel çalışan nüfusun sayısına bağlı olarak verilir, o anda kararlaştırılan vergi oranı miktarına göre değil, bu yüzden nüfus artışı bir düşmana yağma durumunda öldürülen nüfus ile birlikte dikkate alınır. Altın, ana eyaletin hazinesinde birikir ve imparatorlukta nerede olursanız olun hazineden binaların ve araştırmaların gelişimi ve ordunun bakım masrafı için otomatik olarak alınır.

Oyuncu, vergi oranını her zaman değiştirebilir ve her değişim hemen hesaplanır. Altı vergi seviyesi vardır, her biri mutlulukta aşağıdaki gibi farklı bir etkiye sahiptir.

  • Birinci seviye(vergiden muaf) - +5 mutluluk bonusu verir.
  • İkinci seviye(çok düşük - ilhak edilmiş eyaletler için saat başına 100 işçi için 1) - 10 mutluluk alır.
  • Üçüncü seviye(düşük - ilhak edilmiş eyaletlerde saat başına 100 işçi için 2) - 20 mutluluk alır.
  • Dördüncü seviye(orta - ilhak edilmiş eyaletlerde saat başına 100 işçi için 3) - 30 mutluluk alır.
  • Beşinci seviye(yüksek - ilhak edilmiş eyaletlerde saat başına 100 işçi için 4) - 50 mutluluk alır.
  • Altıncı seviye(çok yüksek - ilhak edilmiş eyaletlerde saat başına 100 işçi için 5) - 75 mutluluk alır.